مهراوه ی عزیز
برایم کسی هستی که: " یادت روشنم میدارد"
شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند تو نبود و روز سالگرد عروجت
بهترین بهانه برای به یاد آوردن خوبی های توست ...
روز عروجت، روز تولد دوباره ات در بارگاه باریتعالی،
فراموش ناشدنی است ... ما را هم دعا کن ...
به یاد مهراوه ...ما را در سایت به یاد مهراوه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33